Prekės paieška
 
     
     
 
Prekių filtras
Kaina:
Gamintojas:
Prekių grupė:
Prekės
 
     
 

Miego tyrimas


patogus miegas ant čiužinio

Mokslininkai ne kartą tyrinėjo miegančių smegenų veiklą ir atkreipė dėmesį į tai, kokie hormonai miego metu intensyviau veikia organizmą. Susipažinkite su trimis svarbiausiais miego hormonais ir jų nauda mūsų organizmui.


MELATONINAS


Šis hormonas atsakingas už miego ir pabudimo ritmą. Vos tik sutemsta, kankorėžinė liauka tolygiai paskirsto metaloniną smegenyse. Šis hormonas suteikia nusiraminimo jausmą. Jis gyvybiškai svarbus, nes padeda ląstelėms atsistatyti ir atlikti gyvybiškai svarbias procedūras. Dėl metalonino neutralizuojamas energijos suvartojimas, mažėja kraujospūdis bei streso lygis. Jei metaloninas nesigamintų, mes jaustume nuolatinį nuovargį. O kodėl šis hormonas veikia tik tamsoje? Pasirodo metaloninas jautriai reaguoja į šviesą. Juk pastebėjot, kad netikėtai atsikėlę naktį ir įjungę šviesą, jaučiatės nemaloniai. Vos tik šviesa patenka į tinklainę (net pro užmerktas akis) metalonino gamyba sustoja.



AUGIMO HORMONAI


Ar vaikystėje jums mama nekartojo to paties: augančiam organizmui reikia bent 12 valandų miego? Pasirodo, jog miego metu suaktyvėja semiotinės medžiagos. Šie augimo hormonai pasiskirsto po organizmą būtent pirmoje nakties dalyje. Augimo hormonai būtini ląstelių regeneracijai bei baltymų gamybai.




KORTIZOLIS

 

Kuo mūsų organizmui naudingas kortizolis? Nuo 3 valandos ryto mūsų vidinis organizmo laikrodis intensyviai gamina kortizolį iš antinksčių žievės. Jei melatoninas mus nuramina, tai kortizolis veikia priešingai. Būtent šis hormonas paruošia mus naujai, aktyviai dienai. Kraujyje padidėja cukraus kiekis ir sumažėja baltymų. Mūsų imuninė sistema nuslopinama, bet žmogus tampa žvalesnis, pasiruošęs naujai dienai. Kortizolis yra „streso hormonas“, o gyvenime mus kartais prireikia streso bei adrenalino. Būtent rytais šio hormono konsistencija pati didžiausia. 




Kaip išsirinkti tinkamą čiužinį?
Kiekvieną dieną “Miego centro” salonuose padedame žmonėms išsirinkti tinkamiausią čiužinį. Ilgametė praktika, leidžia čiužinį parinkti ypač tiksliai, net ir žmonėms kenčiantiems nugaros skausmus. Įprastai, čiužinių ekspertas rekomendaciją pateikia konsultacijos metu nustatęs esmines Jūsų poilsio įpročių ir fizines savybes.


Tačiau visus, kurie neturi galimybės užsukti į mūsų salonus ir pasikonsultuoti, kviečiame išbandyti specialų įrankį - čiužinio parinkimo gidą. Jūsų atsakymai į esminius klausimus leis mūsų ekspertams rekomenduoti Jums tinkamiausią čiužinį greitai ir tiksliai. Nebespeliokite koks čiužinys padės sumažinti skausmą, padėsime Jums dar šiandien.