Prekės paieška
 
     
     
 
Prekių filtras
Kaina:
Gamintojas:
Prekių grupė:
Prekės
 
     
 

Miego paslaptis


Kokias 5-ias miego fazes mes „sapnuojame“?

 

Techninės miego fazės

Pradžioje, arba pirmojoje miego stadijoje- snūduriuojame, o ketvirtojoje vis giliau grimztame į sapnus. Paskutinė, penktoji miego fazė pati ilgiausia, ją vadiname REM (greito akių judėjimo). Būtent penktoji fazė siejama su intensyviu sapnų miegu. Šiuo etapu mūsų akių judesiai intensyvėja dėl hiper-aktyvios nervinių ląstelių veiklos didžiojoje smegenų žievėje. REM fazėje padidėja kraujospūdis. Tai idealiausias etapas pabusti. Kodėl pabusti gilaus miego metu geriau? Būtent šioje fazėje smegenys aktyviau dirba, todėl ir pabudę nejuntat didžiulio nuovargio. Idealiausias miego scenarijus turi vykti pagal taisyklingą schemą. Kada turėtų nuskambėti jūsų žadintuvas? Pasak miego mokslo profesoriaus Jürgen Zulley*, žadintuvas turėtų suskambti po 5,5; 7 arba 8,5 valandų. Jei pavyksta pasiekti REM fazę, po šio etapo pabusite geresnės nuotaikos ir žymiai lengviau.




 

Skirtingiems sapnuotojams, skirtinga ir miego trukmė


Ar kiekvienam iš mūsų užtenka tokios pat trukmės miego? Pasirodo žmonių organizmai skirtingi kaip ir skirtingi jų miego poreikiai. Gal todėl vienus vadiname vyturiais, kitus pelėdomis.


Vokiečiai vidutiniškiai ruošiasi miegoti 23:04, o pabunda 6:18. Moksliškai nustatyta, jog 7-8 valandos miego prailgina gyvenimą. Žinoma bent trečdalį gyvenimo mes praleidžiam lovose, bet geras miegas turi įtakos ir geresnei gyvenimo kokybei.


Yra ir išimčių iš šios miego taisyklės. Vieniems žmonės užtenka vos 5 valandų miego, o kitiems nepakanka ir 10-ies. Vis tik kiekvienas organizmas turi savo miego režimą, kurio geriau nekeisti. Kokybiškas poilsis priklauso ne nuo miego trukmės, bet nuo aplinkos, gero čiužinio, šiltų patalų ir paties miego gilumo. Kiekvienas turime individualius poreikius, todėl ir miegas labai asmeniškas procesas. Galite paeksperimentuoti atostogaudami. Fiksuokite, ar be žadintuvo pabusite visados tuo pat metu? Tada tikrai sužinosite ar jūsų vidinis laikrodis sutampa su žadintuvu. Šį eksperimentą rekomenduoja *Regensburg`o universiteto miego medicininio centro vadovas




Kaip išsirinkti tinkamą čiužinį?
Kiekvieną dieną “Miego centro” salonuose padedame žmonėms išsirinkti tinkamiausią čiužinį. Ilgametė praktika, leidžia čiužinį parinkti ypač tiksliai, net ir žmonėms kenčiantiems nugaros skausmus. Įprastai, čiužinių ekspertas rekomendaciją pateikia konsultacijos metu nustatęs esmines Jūsų poilsio įpročių ir fizines savybes.


Tačiau visus, kurie neturi galimybės užsukti į mūsų salonus ir pasikonsultuoti, kviečiame išbandyti specialų įrankį - čiužinio parinkimo gidą. Jūsų atsakymai į esminius klausimus leis mūsų ekspertams rekomenduoti Jums tinkamiausią čiužinį greitai ir tiksliai. Nebespeliokite koks čiužinys padės sumažinti skausmą, padėsime Jums dar šiandien.